Visita a la central de teleassistència d’Alacant

El passat 21 de desembre l’alumnat de matí i vesprada de 2n d’APSD va rebre una sessió magistral del servei de Teleassistència a la central de Creu Roja d’Alacant.

La visita va començar amb la xarrada del coordinador del centre d’operacions “Chemi”, on va exposar l’origen, els objectius de la teleassistència i els diferents dispositius tecnològics que es fan servir per a millorar l’atenció de les persones usuàries del servei.

Seguidament, l’alumnat va poder accedir a les diferents zones del centre d’atenció fent una parada a la sala d’operadores i operadors on van tindre l’oportunitat de viure en directe el funcionament, els diversos tipus de comunicacions, protocols i elements que formen part del lloc de treball.

Ha sigut una experiència molt profitosa per a l’alumnat que ha pogut experimentar en un entorn real tot el que hem estat treballant a l’aula.