El viatge de Tirisiti i Tereseta: destinació l’Orient

L’alumnat de 1r i 2n curs del CFGS d’Animació Sociocultural i Turística, va viatjar el passat 18,19 i 20 de desembre amb Tirisiti, Tereseta i l’agüelo a Xina i Japó. Un viatge al qual estaven convidades i convidats les xiquetes i xiquets de 2n curs del CEIP Horta Major, Sant Vicent, El Romeral i Miguel Hernández, i, a més a més, persones amb diversitat funcional de la Residència Gormaget i “La Asociación para la integración del niño (AIN).”
El CIP FP Batoi va transformar els seus espais per tal de mostrar els països als que Tirisiti i Tereseta viatjaven. Personatges diversos donaven la benvinguda als infants i els acompanyaven al llarg del seu viatge: hi havien xinesses, cuiners i cuineres asiàtiques d’alt prestigi, un “sumo” que s’ho volia menjar tot, ninges, “gehisas”, robots futuristes, Doraemon i els seus amics, i Mulan i Mushu.
Amb aquest projecte, l’alumnat del cicle va treballar amb èxit les seues futures capacitats professionals, així com les habilitats socials i personals de cara a la intervenció amb aquests dos col·lectius. Un gran esforç i una gran recompensa, que volem mostrar-vos a la galeria d’imatges i vídeos que deixem a continuació.

TASOCT vos desitja Bon Nadal i … fins a la pròxima destinació!!!