Visita Franco-Espanyola a “Aceitunas El Serpis”

L’alumnat de 2n de Gestió Administrativa va realitzar una visita d’empresa a les instal·lacions de Cándido Miró, S. A. Olives el Serpis.

A més, el grup de 2n de Gestió Administrativa va fer d’amfitrió d’un grup de professors vingut d’un institut de França per a conéixer i aprendre sobre el nostre sistema d’educació, la nostra cultura, el nostre perfil d’alumnat i per a establir relacions de cara a participar en pròximes convocatòries d’intercanvi d’alumnat d’ERASMUS. La trobada va ser una excel·lent oportunitat per a establir contactes i crear xarxes de col·laboració entre els dos instituts.

Durant la visita a les instal·lacions d’Olives el Serpis vam tindre l’oportunitat d’aprendre sobre el funcionament intern de l’empresa, els seus processos de producció i tecnologia, la seua cultura empresarial i la seua filosofia de treball. Agraïm el temps que ens va dedicar Fátima, encarregada de protocol, que ens va acompanyar i va guiar en tot moment i va ser capaç de transmetre’ns la seua passió pel món industrial i empresarial.