Xarrada “Participació de les persones treballadores en l’empresa”

El 9 de maig, en el saló d’actes del CIPFP Batoi, Natalia Beso, alliberada sindical de CCOO, ha impartit la xarrada “La participació de les persones treballadores en l’empresa” dirigida a l’alumnat de FOL. La ponència ha abordat temes de gran rellevància com la llibertat sindical, els sindicats, la representació dels treballadors i treballadores en l’empresa i els conflictes col·lectius.

La ponent ha destacat la importància de la participació activa dels treballadors i treballadores en la defensa dels seus drets laborals. També, ha emfatitzat el paper fonamental que exerceixen els sindicats en la protecció i promoció dels interessos de les persones treballadores.

Per a dinamitzar la xarrada i fomentar la participació de l’alumnat, Natalia ha preparat un kahoot sobre els temes exposats. Aquesta activitat participativa ha tingut molt bona acceptació per part dels estudiants: és un reflex de la importància d’abordar aquests temes en l’àmbit educatiu i la necessitat de fomentar la participació activa de l’alumnat en el seu procés d’aprenentatge.

La xarrada ha sigut molt bona una oportunitat perquè l’alumnat de FOL adquirisca un coneixement més profund sobre els drets laborals nomenats anteriorment. Aquesta iniciativa demostra el compromís del CIPFP Batoi en la formació integral dels seus estudiants, proporcionant-los eines i coneixements essencials per a enfrontar-se al món laboral amb èxit i responsabilitat.