Soletat no desitjada

El passat mes de febrer des del grup de 1er d’Atenció a Persones en Situació de Dependència es va donar inici al projecte que duran a terme aquest curs amb la metodologia d’Aprenentatge Servei. En aquest projecte es treballarà amb el grup de dones majors anomenat “Soletat no desitjada”, una iniciativa que du a terme conjuntament l’Ajuntament d’Alcoi i la Creu Roja.De manera periòdica, els continguts que l’alumnat vaja estudiant en el mòdul d’Atenció i Suport Psicosocial, seran aplicats amb este grup de dones.Concretament es treballaran aspectes com: estimulació cognitiva, reminiscència, dinàmiques de grup, habilitats socials, activitats d’oci…El projecte es guia seguint l’eix central de la metodologia d’Aprenentatge Servei: d’una banda l’alumnat aprén de manera pràctica allò que estudia a l’aula i d’altra banda ofereix un servei a la comunitat. En definitiva, es tracta d’aprendre a ser competents oferint un servei útil als altres.El projecte ha donat inici amb unes dinàmiques de grup que ens han permés conèixer al grup i les seues necessitats.Al final del curs, l’alumnat entregarà un diari realitzat a partir de les avaluacions que realitzen després de cada sessió de treball.