Visita al C.E.E. Sanchis Banús i CIJ d’Ibi

El cicle d’Animació Sociocultural i Turística (TASOCT) va visitar el 28 de febrer el col·legi d’educació especial Sanchis Banús de la mà de Juan Miguel Hípola, el seu director. Vam disfrutar del temps amb alumnat de diferents classes. Vam parlar  amb ells i elles sobre els seus entreteniments, quines activitats feien en el col·legi… i vam pintar una primavera diversa en un mural compartit. Sense oblidar-nos de les cançons i els balls per presentar-nos i despedir-se.

Per a completar la jornada, res millor que escoltar dos grans professionals del Centre d’Informació Juvenil d’Ibi, Rafa Garrido i Miguel Ángel Castellar. Ens van explicar els seus interessants i innovadores iniciatives per a informar i dinamitzar als joves del municipi. Finalment, vam visitar el Casal de la Joventut. Un espai per a ells i elles, que podria ser un exemple per a molts municipis que no compten amb aquestes instal·lacions.