Jornada formativa per al professorat del CIP FP BATOI

Al CIP FP Batoi ens sembla importantíssim el formar i aprendre, tant per a l’alumnat com al professorat.
Un claustre de 140 profes amb 1700 alumnes,col·laboracions amb empreses del nostre entorn, que dona lloc a que treballem per projectes, buscant el màxim vincle amb l’entorn empresarial i que donem lloc al treball de les soft skills com la creativitat, adaptabilitat, cooperació…
Es per aixó que hem aprofitat el 22 de desembre per a que companys del nostre centre, compatiren les seues vivències i experiències metodològiques, basades en l’educació activa, amb la resta de companys.
Hem pogut conèixer alguns dels projectes que a data de hui es realitzen al nostre centre:

• Projecte de col.laboració del cicle CAI amb l’Hospital Verge dels Lliris.
  • AbP – AbR – ApS. Experiència intermodular en 1er CFGS Tècnic/a en Integració Social.
  • Empreneduria i metodologia Lego Serious Play (LSP)
  • Projectes integradors en Informática

Desprès d’aquestes intervancions hem contat amb la xerrada de Neli Pérez ( coach educativa) qui ens ha fet reflexionar sobre la nostra tasca docent.

Aprendre és descobrir que alguna cosa és possible. (Fritz Perls)