Activitat COEDUCA amb Agustí Zaragoza

Aquest dimecres 21 de desembre, hem tingut el plaer de tindre amb nosaltres a l’Agent d’Igualtat Agustí Zaragoza que ha impartit una xarrada als nostres alumnes xics de la Família d’Informàtica del torn del matí.

Aquest alumnat, majoritàriament masculí, ha participat activament en l’activitat tant exposant els seus punts de vista sobre el tema de la igualtat com preguntat tot allò que han considerat convenient.

Agustí, com sempre, malgrat la gran quantitat d’alumnat que ha assistit, quasi un centenar, ha estat a l’altura de la situació en tot moment i ha tingut als alumnes interessats durant les dues hores de xarrada.

El CIPFPBATOI vol donar les gràcies a Agustí Zaragoza per ajudar-nos en aquesta tasca del camí cap a la igualtat.