Visita del xics i xiques del centre de acolliment el teix

Dimecres passat vam tindre una clientela molt especial en els nostres tallers d’estètica i perruqueria. L’alumnat d’FP Bàsica i el Grau mitjà de Perruqueria així com l’alumnat de Grau Superior d’Estètica integral  i bienestar han sigut els encarregats de la cura personal dels xics i xiques del centre d’acolliment El Teix. Ha sigut una experiència única on han pogut sentir en primera persona els serveis que ofereixen l’alumnat del CIPFP Batoi als seus clients en les instal·lacions del centre realitzant diversos tractaments com ara banys del color, tall de cavaller i dona, allisats, manicures, depilacions, etc….Gràcies als xics i xiques del Teix per participar i compartir aquesta experiència amb nosaltres. Ha sigut un plaer!!