Visita alumnes curs especialització a Ontinet, ESET

El passat 14 de desembre els alumnes del Curs d’Especialització en Ciberseguretat en Entorns de les Tecnologies de la Informació, van realitzar una visita a l’empresa Ontinet, distribuïdor en exclusiva per a Espanya dels productes de la reconeguda empresa de seguretat informàtica ESET. En aquesta xarrada, dos dels empleats de l’empresa van mostrar tant el Centre de Processament de Dades com la infraestructura lògica que utilitzen a la seu d’Ontinyent, així com altres dels centres tecnològics ubicats en diferents ciutats del país. Els professors José A. Marzà i Miquel Sanchis van acompanyar als alumnes i van veure in situ algunes de les ferramentes que s’utilitzen actualment per a monitoritzar i securitzar una empresa tant pionera com aquesta. Aquesta visita és la primera d’aquest curs però no serà l’última, i amb la II Jornada de Ciberseguretat que es celebrarà al mes de març al centre educatiu, ajudarà a l’alumnat del centre a veure la realitat del món empresarial en l’entorn de la ciberseguretat.