ASOCIDE CV

ASOCIDE CV visita l’alumnat de 2n d’integració social.

Dimarts,13 de desembre del 2022

L’alumnat de 2n d’integració social del CIPFP BATOI hem rebut la visita d’ASOCIDE CV (Associació de persones sordo cegues de la Comunitat Valenciana) per completar els aprenentatges del mòdul de SAAC (Sistemes alternatius i augmentatius de comunicació).

Han visitat les nostres instal·lacions 2 membres de l’associació, dos professionals (una interprèt de llengua de signes i un mediador comunicatiu), a més d’un voluntari (tots tres actuen com a guia de les persones amb sordo ceguera).

Ens han preparat una xarrada-taller de sensibilitazació sobre la seua realitat. Ha resultat una experiéncia molt enriquidora, pràctica i didàctica: hem après sobre circumstàncies del seu dia a dia, des de com es comuniquen fins com utilitzen el mòbil, com juguen a escacs i algunes nocions bàsiques per actuar com a persones guia.

Gràcies pel treball fet i per la visita.