JORNADA CONVIVÈNCIA CIPFP BATOI – CPEE SANCHIS BANÚS

Commemorant el dia 3 de desembre com el Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional, s’ha realitzat una jornada de convivència entre els dos centres. Al llarg de tot un matí, l’alumnat de 2n, torn de matí, del CFGM Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència han pogut aplicar una sèrie d’activitats que havien estat prèviament dissenyades i preparades al centre per tal de poder portar endavant esta jornada. La jornada es va desenvolupar de la següent manera: En primer lloc l’alumnat del CIPFP BATOI va realitzar una dinàmica de presentació on va participar tot l’alumnat dels dos centres.

Seguidament, l’alumnat del CPEE SANCHIS BANÚS va anar a les seues aules amb el seu professorat. Per grups, l’alumnat del cicle d’Atenció a la Dependència es van distribuir per totes les aules, on cada grup va aplicar l’activitat que prèviament havia planificat. La jornada va finalitzar amb una dinàmica de tancament on cada grup va fer la seua aportació i van poder fer una activitat de comiat.
Des de tots dos centres s’ha valorat molt aquesta jornada, per ser una opció molt enriquidora tant a nivell professional com a nivell personal.