JORNADA ERASMUS +

El dijous 17 de novembre vam celebrar les Jornades Erasmus + a l’Àgora d’Alcoi, on van participar tots els centres educatius d’Alcoi que realitzen movilitats Erasmus del seu alumnat, per a la realització de pràctiques professionals.

Aquestes han sigut organitzades per la Regiduria d’Ocupació , Empresa i Formació i per el CIP FP Batoi amb l’objectiu que alumnat que ha gaudit d’una experiècia Erasmus puguera explicar, motivar i resoldre dubtes d’alumnes interessats en tindre aquesta mateixa experiència aquest curs escolar.

Per part del CIP FP Batoi han sigut Iker Garrigós i Neus Ferri, qui han parlat de les seues vivències el curs passat quan van gaudir d’una mobilitat. Iker estudiant del Grau MItjà de Perruqueria va estar a França, i Neus Ferri estudiant del Cicle de Grau MItjà de SMX va estar a Irlanda.