PROJECTE HOSPITAL D’AUXILIAR D’INFERMERIA

El passat 21 d’octubre es va iniciar un projecte de col·laboració entre el CIPFP Batoi i l’hospital Verge dels Lliris, per complementar la formació que rep el nostre alumnat de Cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI) al centre.

Aquest projecte pilot va ser presentat  a l’hospital Verge dels Lliris per posar-lo en pràctica aquest curs 2022/2023. Gràcies a aquesta col·laboració, els alumnes del grup del matí del cicle TCAI van poder gaudir els dies 21 i 28 d’una jornada de formació a les instal·lacions de l’hospital. Van poder conèixer in situ com està estructurat el mateix i van conèixer les funcions que realitza el TCAI als serveis de Tramatologia, Oncologia i Hospital de Dia. L’alumnat va ser acompanyat per professors/es que imparteixen classe al cicle de TCAI del CIPFP Batoi.

Donem les gràcies al personal de l’hospital Verge dels Lliris per la seua col·laboració i implicació.