Sol·licitud de plaça de menjador per al curs 2023-2024

Per sol·licitar plaça de menjador per al proper curs s’ha d’emplenar el següent qüestionari. El termini per fer-lo és fins al dia 5 de juliol de 2023.

INFORMACIÓ IMPORTANT
El període d’inscripcions per al menjador escolar per al curs 23-24 serà del 6 de juny de 2023 al 5 de juliol de 2023. És requisit necessari realitzar la inscripció mitjançat el formulari per poder fer ús del menjador.
Durant el curs escolar, una vegada finalitzat el periode d’inscripcions, les noves sol·licituds estaran supeditades a l’existència de places vacants.

L’aforament del menjador és limitat (240 places). En qualsevol cas, l’organització del menjador seguirà les instruccions de funcionament i organització publicades per la Conselleria d’Educació.

Les persones amb imports pendents de menjador no podran iniciar el servei fins cancel·lar el deute.

Per a qualsevol dubte o consulta, poseu-vos en contacte amb l’encarregada de menjador.

EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS HA FINALITZAT.