Valor, Maria! Lectura pública i presentació de llibre

Amb motiu de la celebració del 9 d’octubre, des de l’Agència de Promoció del Valencià (AVIVA Benissa) i l’Ajuntament de Benissa s’han preparat diversos actes amb relació als personatges rondalles del llibre “Valor, Maria!”, dels quals alguns apareixen en el llibre “La Maria no té por”.

El dimecres 6 d’octubre, a les 20 hores, en la sala d’actes de l’espai cultural Les cases del batle, es realitzarà la lectura pública de “La Maria no té por”, de Francesc Gisbert i Dani Miquel, en la qual participaran alumnes dels nivells de cinqué i sisé de primària. A més de l’alumnat cinqué i sisé, l’ajuntament ha facilitat un número de telèfon per apuntar-se, ja que hi haurà un aforament limitat.

A més de la lectura pública del 6 d’octubre, hi haurà la presentació del llibre “Valor, Maria!”, de Joan Borja, que serà el dijous 14 d’octubre, a les 20 hores, en la sala d’actes de l’espai cultural Les cases del batle. En aquest llibre és Maria, la mateixa protagonista del llibre “La Maria no té por”, la que torna a viure unes noves aventures.

D’altra banda, també hi haurà una exposició sobre els personatges valorians que apareixen al llibre.