L’alumnat de tercer i quart s’inicia en el tir amb arc

El fet que el centre estiga reconegut com a centre educatiu promotor de l’activitat física i l’esport, ens permet contactar amb diverses federacions d’esport per a realitzar unes sessions trimestrals dedicades a diversos esports, les quals s’allargaran des d’aquest segon trimestre del curs fins al primer trimestre del pròxim curs.

Ara és el torn del tir amb arc, on els xiquets i xiquetes de tercer i quart de primària, de la mà d’una professional i campiona espanyola de tir amb arc, han aprés aspectes bàsics de la tècnica i de seguretat en aquest esport, i han començat a tirar i a gaudir d’aquest esport.

Encara els queden algunes sessions més per davant per aprofundir més, i qui sap, si algun dels nostres alumnes acaba sent un experimentat i professional tirador d’arc.