Fi de curs 2021-2022

Després de dos cursos sense celebrar la festa de fi de curs a l’escola, tota la comunitat educativa podrem tornar a celebrar enguany diversos moments de convivència durant les activitats que hi ha programades els dos últims dies del curs.

Així doncs, preparem-nos a celebrar la festa de fi de curs amb alegria per retrobar-nos i festejar la convivència i el procés educatiu que fem possible cada dia des de cada àmbit de la comunitat educativa.

L’alumnat de 5 anys farà el pas a primària de la mà de l’alumnat de sisé, que s’acomiada per a passar a l’institut.

A continuació, gaudirem de les actuacions que el nostre alumnat ha preparat amb ganes de festejar el fi de curs i començar l’estiu. Quan acaben les actuacions gaudirem del sopar de convivència. Les famílies de cinqué estaran al baret preparant-nos el sopar. Després de sopar hi haurà música i carretons.

Cal agrair la col·laboració i el treball de l’AMPA i de l’ajuntament, així com de totes les famílies que feu possible aquesta festa.

Animem totes les famílies a participar en aquestes activitats i jornades de convivència.

DILLUNS 20 DE JUNY

• 09.30 h Entrega d’orles a l’alumnat de 5 anys, en Infantil.
  • 09.30 h Partit de futbol i bàsquet entre alumnes de cinqué i sisé contra mestres i familiars, en les pistes esportives.
  • 11.00 h Festival d’actuacions a Primària «Mira quins artistes».
  • 13.00 h Entrega de butlletins de notes.
  • 20.00 h Entrega d’orles a l’alumnat de 6é, en Primària.

DIMARTS 21 DE JUNY

• Durant el matí. Activitats per a l’alumnat.
    • Castells inflables per a Infantil i Primària.
    • Jocs d’aigua.
  • Esmorzar d’orxata i fartons per a tota l’escola.
  • 20.00 h Festa de fi de curs.
    • Benvinguda de l’alumnat de cinc anys a primària.
    • Actuacions de l’alumnat de cinc anys d’infantil, segon, quart i sisé de primària.
    • Sopar de germanor, amb baret de famílies de cinqué.
    • Música i altres activitats preparades per l’AMPA.