Una jornada multicultural per a repetir

Volem agrair l’esforç i la dedicació que s’ha fet per part de les famílies que heu col·laborat i heu participat directament o indirecta en els tallers que s’han realitzat durant la jornada de celebració de la jornada de la diversitat multicultural. Ha estat una experiència enriquidora per a tota la comunitat educativa on ha donat gust veure famílies i mestres implicats perquè tot eixira d’allò més bé.

Cal donar l’enhorabona a la comissió de biblioteca i animació lectora per tirar endavant tota la preparació i l’organització d’aquest dia, ha sigut un temps de dedicació extraordinària i de molts aspectes que s’han preparat amb molts detalls perquè tot isquera bé.

Gràcies també a l’alumnat per com ha respost durant la setmana en totes les activitats que han realitzat i en el dia de celebració de tota l’escola.

La realitat que vivim a l’escola és un motiu per poder celebrar un esdeveniment com aquest, amb la satisfacció de veure com va resultar aquest dia. Esperem que puguem celebrar aquest esdeveniment en pròxims cursos.

Gràcies per tot!