Instruccions per a l’inici de curs 2020-2021

Comencem el nou curs i, davant de la situació que vivim amb la COVID-19, és important prendre unes mesures d’exigent compliment per a tots els membres de la comunitat educativa, així com l’organització per a començar el curs de la manera més idònia per al coneixement de les mesures i la prevenció de malaltia.

Per això us informem de les entrades de cada nivell segons el dia de la setmana, així com les reunions amb les famílies prèvies a les entrades de l’alumnat. Remarquem que és de gran importància assistir a les reunions per tal de conéixer i poder complir entre tots les mesures necessàries.

Entrades escalonades entre el 7 i l’11 de setembre

L’entrada inicial dels grups a l’escola seran a partir dels dies i hores que els pertoca, com s’explica a continuació:

Infantil

• 2 i 3 anys: seguint el període d’acollida tal com es va exposar en les reunions del mes de juliol.

• 4 anys: dimecres 9, a les 9.00 hores.

• 5 anys: dijous 10, a les 9.00 hores.

Primària

• 1r de primària, dilluns 7 de setembre, a les 9.10 hores.

• 2n de primària, dimarts 8 de setembre, a les 9.10 hores.

• 3r de primària, dimarts 8 de setembre, a les 9.00 hores.

• 4t de primària, dimecres 9 de setembre, a les 9.00 hores.

• 5é de primària, dimecres 9 de setembre, a les 9.05 hores.

• 6é de primària, dijous 10 de setembre, a les 9.05 hores.

Horaris de reunions amb les famílies

És important que assistisca solament una persona de la família. No ha d’assistir cap xiquet ni xiqueta. Les reunions seran a les aules de cada grup.

Cal dur mascareta, prendre’s la temperatura a l’entrada de l’edifici, dur un bolígraf, seguir les pautes que indiquen les fletxes o el personal del centre.

• 4 anys – dilluns 7 de setembre, a les 12 hores

• 5 anys – divendres 4 de setembre, a les 13 hores.

• 1r de primària – dijous 3 de setembre, a les 13 hores.

• 2n de primària – dijous 3 de setembre, a les 9 hores.

• 3r de primària – dijous 3 de setembre, a les 13 hores.

• 4t de primària – divendres 4 de setembre, a les 13 hores.

• 5é de primària – divendres 4 de setembre, a les 9 hores.

• 6é de primària – divendres 4 de setembre, a les 9.30 hores.

Reiterem la importància de la vostra presència en les reunions d’inici de curs.

Aprofitem per a compartir la següent pàgina web per tal que llegiu les preguntes freqüents, les quals recordarem en les reunions i que tindrem presents durant tot el curs: https://portal.edu.gva.es/aulasegura/

Demanem a tots els membres de la comunitat educativa la col·laboració i responsabilitat per tal de complir i fer complir les mesures preses per tal de reduir i evitar contagis. És una situació complexa en què tots hem de prendre partit i ser exemplars en el nostre comportament dins i fora del centre educatiu.