Teatre. Taller d’ombres.

El teatre és un mitjà per expressar sentiments, per explicar històries, per connectar amb altres persones. Potencia les capacitats comunicatives i pot ajudar de manera molt eficaç en l'educació de l'expressió corporal i oral del nostre alumnat.

Des de l'inici del curs l'alumnat de 5é fem teatre un dia a la setmana. En un inici vam començar a treballar d'una forma molt significativa la relaxació, l'expressió corporal i l'expressió oral. Així, durant el primer trimestre hem fet jocs i dinàmiques teatrals per poder fer desaparéixer la vergonya i per anar millorant a poc a poc diferents habilitats necessàries al teatre.

Vam anar avançant i vam dissenyar el nostre Teatre d'ombres. En xicotets grups vam anar creant històries, personatges, elaborant titelles, fent assajos, per finalment representar la nostra història.

L'alumnat s'ha implicat i ha treballat de valent en totes i cadascuna de les sessions de teatre.
Ací us deixem un resum.