PIIE 2020-21 Ecoescoles. L’Hort a l’Escola

logo

Aquest curs 2020-21 tornem a desenvolupar el Projecte d'Innovació i Investigació Educativa amb  Agricologia-Ecoescoles.

Enguany,  degut a les mesures organitzatives, agrupacions internivell de l'alumnat,  seran 10 els grups que realitzaran l'activitat d'hort escolar: Infantil, EPRI i cinqué-sisé de Primària.

El Centre compta amb menuts horts on els xiquets/es realitzen visites amb el professorat i educador/a d'Ecoescoles amb la finalitat de realitzar activitats divertides, en la qual conjuguen moments de relax, culturals, paisatgístics i de sensacions inoblidables amb el coneixement, experimentació  i aprenentatge dels processos des de la sembra fins a la recol·lecció i amb això conscienciar  cap a nous hàbits de menjar saludable. Es disposarà de tot tipus de plantes (aromàtiques, hortalisses, arbustos, ), llavors i compost.