Convocatòria 11/10/2021

202110181536-1

Acords i aspectes tractats més rellevants:

• El Consell Escolar dóna el vist-i-plau per a enviar les ajudes de menjador escolar tramitades a setembre.
  • S'aprova el balanç de menjador escolar 2020-2021 a data de 31 d'agost de 2021.
  • S'exposa i s'aprova el Pla Anual de Menjador 2021-22.
  • Es justifica el Programa per a la Dinamització de Biblioteques escolars del passat curs, i tenint en compte la bona repercusió de la mateixa dotació pel centre, el Consell mostra el seu acord en participar en la convocatòria d’aquest curs escolar.
  • El centre participarà en dos projectes: "Gastronomia" de la Universitat d'Alacant i "Obrim els patis" de l'Ajuntament de Dénia. En el primer participarà l’alumnat de 6é i s’especifica tot el procés a seguir per a arribar a el·laborar una ”Olleta de Nadal”, amb la conseqüent gravació del procés. En el segon, s’obriran els patis de l’escola en horari no escolar per a què els ciutadans/es de Dénia puguen entrar a jugar i a gaudir de l’espai, fent-ne sempre un bon ús.
  • El proper 18 de novembre hi hauran eleccions al Consell Escolar.
  • S’explica quina és la situació actual i les condicions per a realitzar el servei d’Escola Matinera mitjançant l’empresa Caterguai.
  • S'informa, davant la petició de les famílies de l’alumnat de 5é i 6é, que caldria que l’Ajuntament adequara l’accès al centre del c/ Germans Gavilà amb un pas de vianants elevat amb bandes rugoses, ja que el pas de vianants actual no és suficient per a la seguritat de l’alumnat que accedeix al centre quan el semàfor del carrer està en verd o en àmbar.