Convocatòria 28/3/2022

descarga

Acords i aspectes tractats més rellevants:

• S'informa dels resultats acadèmics del segon trimestre i de les propostes de millora al respecte.
  • S'informa de l'anàlisi del pla de convivència del segon trimestre, resaltant que la convivència ha sigut molt bona, amb tan sols tres incidències lleus.
  • S'ha habilitat l'aula nova de 1r sol·licitada amb l'al·legació a l'arranjament escolar del 2022-2023 i ja està en funcionament amb la dotació de personal pertinent.
  • S'exposen les directrius marcades per Inspecció per a l'escolarització de l'alumnat sobrevingut d'Ucraïna. El claustre decideix dedicar les sessions de manipula i comunica a crear una aula d'acollida per a tot l'alumnat sobrevingut amb desconeixement de les llengües oficials.
  • Es valora el PAM positivament, assenyalant-se les diferents propostes de millora per a cada actuació.
  • Es detalla la programació preparada pel 65é Aniversari de l'escola amb l'eslogan #som+grans.