Convocatòria 14/3/2022

Consell al.legació i dinamitazió biblio.22-1

Acords i aspectes tractats més rellevants:

• S'informa de la necessitat de desdoblament de l'aula de 1r del centre degut a la alta matrícula de nouvinguts/es a Dénia, així com de la no habilitació d'una aula de 2n (aula de 1r que estem esperant que s'habilite aquest any) a l'arranjament escolar del proper curs. Aquestes dues raons fan necessària la presentació d'una al·legació al respecte, aprovant-se per unanimitat la remissió de la mateixa al Consell Escolar Municipal.
  • S'informa de la decisió del claustre de reorganitzar els recursos del PAM per tal de donar resposta a les necessitats de l'aula mentre s'habilita l'aula de 1r nova.
  • Es justifica la inversació de la dotació del Programa de Dinamització de Biblioteques escolars del curs 2021-2022, mostrant-se els llibres adquirits per a les biblioteques d'aula i informant-se de l'animació lectora per a tot el centre "Colorina colorada ya no quiero ser una hada" que es realitzarà el 15/3/2022.