L’escola fa ràdio

L’Escola fa Ràdio forma part del projecte EscolARTS de Generalitat Valènciana.

Per a nosaltres una gran oportunitat perque...

Ja està ací #somràdioC!!!

Per a incentivar la comunicació entre tota la Comunitat Educativa, possibilitant situacions de reflexió i intercanvi d'opinions, pròpia d'un model de convivència de respecte i acceptació de les diferències.

Des d'on impulsaren múltiples activitats didàctiques on els protagonistes són l'alumnat.

Aquestes activitats estan orientades al desenvolupament de les competències clau del nostre alumnat, a través dels següents sabers bàsics:

Estratègies de cerca en fonts documentals diverses i amb diferents suports i formats.

Tipologies textuals.

Planificació i producció de textos literaris.

Estratègies del procés d’escriptura: textualització i revisió, planificació i correcció.

Estratègies per a adaptar el discurs al propòsit comunicatiu i al canal.

Estructura del discurs: la coherència i la cohesió.

Estratègies d’expressió oral: pronunciació i entonació adequades

Estratègies de gestió de les emocions en la comunicació

Des d'aquest canal us farem arribar els enllaços de les emissions dels programes de ràdio, en format de podcast.

Esteu atentes i atents i gaudiu com ho farem nosaltres.