La nostra mascota

Les mascotes olímpiques són les ambaixadores dels Jocs Olímpics i Paralímpics. Representen l'esperit de les Olimpíades i juguen un paper vital a rebre als i les atletes i visitants en els Jocs.

Tenen la missió de concretar l'esperit olímpic, difondre els valors ressaltats en cada edició dels Jocs, promoure la història i la cultura de la ciutat amfitriona i donar un ambient festiu a l'esdeveniment.

Nosaltres ja tenim la nostra, després d'un procés de selecció on ha participat tot l'alumnat de l'escola, us presentem a Cervi, que presidirà les  Jornades Cervantes Olímpic. És una combinació de les propostes d'Abdelhafidh de 4t i Cristhina de 6è. Enhorabona artistes!

Representa la nostra diversitat, la nostra il.lusió, la conscienciació cap als hàbits saludables i el nostre compromís cap al planeta.

Mascota-removebg-preview