Convocatòria 26/6/2023

202306261437-1

Acords i aspectes tractas més rellevants:

• S'exposen els resultats de l'avaluació final i l'anàlisi del Pla d'Igualtat i Convivència del 3r trimestre.
  • S'informa del total d'alumnat admitit en la resolució definitiva per al próxim curs 23-24, així com de la quantitat d'esborranys i ajudes noves de menjador, transport i material escolar presentats, finalitzant el plaç el próxim 5 de juliol.
  • S'informa que el próxim 23-24 l'alumnat de 3r participarà en el Projecte Flabiol de Conselleria.
  • La directora informa que deixa el seu càrrec per al próxim curs 23-24, i la Inspecció Educativa ha decidit nomenar de manera provisional a Suni Miret, a efectes d'1 de setembre.
  • El próxim curs participem en la 2na fase del Projecte Caminis, s'ha acceptat el PIIE Hort a l'escola i s'ha dotat al centre amb 0,5 personal docent addicional per a l'atenció de l'alumnat ucraïnés.