Apadrinament Lector

L'educació inclusiva és un dels trets d'identitat de la nostra escola. Tenim com a objectiu vetllar per les oportunitats d'aprenentatge de totes les persones, independentment de les seves capacitats, de la condició social o cultural, la religió, la diversitat sexual o la d'identitat de gènere.

El respecte de les diferències individuals i l'acceptació de la diversitat com un fet que enriqueix les persones és l'ideari d'una societat avançada i el principi de l'educació inclusiva.

L'apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles
formades per alumnes de sisè que fan de padrins i padrines de lectura i els alumnes de segon de primària que fan de fillols i filloles. El fet de ser padrí-na de lectura representa que adquireix el compromís principal de vetllar per l'aprenentatge lector del seu-a fillol-a.
L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d'encomanar-li el gust per la lectura.

Daltra banda el fillol-a es compromet a realitzar l'activitat amb interés  deixant-se ajudar.

Aquesta activitat es durà a terme els divendres de matí en codocència, com a part de les activitats d'èxit que configuren, enguany, el nostre Pla d'Acció de Millora PAM.

photo_2023-11-30_14-03-40

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies