Apadrinament Lector

L'educació inclusiva és un dels trets d'identitat de la nostra escola. Tenim com a objectiu vetllar per les oportunitats d'aprenentatge de totes les persones, independentment de les seves capacitats, de la condició social o cultural, la religió, la diversitat sexual o la d'identitat de gènere.

El respecte de les diferències individuals i l'acceptació de la diversitat com un fet que enriqueix les persones és l'ideari d'una societat avançada i el principi de l'educació inclusiva.

L'apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles
formades per alumnes de sisè que fan de padrins i padrines de lectura i els alumnes de segon de primària que fan de fillols i filloles. El fet de ser padrí-na de lectura representa que adquireix el compromís principal de vetllar per l'aprenentatge lector del seu-a fillol-a.
L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d'encomanar-li el gust per la lectura.

Daltra banda el fillol-a es compromet a realitzar l'activitat amb interés  deixant-se ajudar.

Aquesta activitat es durà a terme els divendres de matí en codocència, com a part de les activitats d'èxit que configuren, enguany, el nostre Pla d'Acció de Millora PAM.

photo_2023-11-30_14-03-40