Cerca per categories

Repte actual: Confinareptes

Per a_francesconejero | 16 juny, 2020

Superheroi i superheroïna QUÈ FA FELIÇ A LES PERSONES QUE VIUEN AMB MI? Vols ser el superheroi o la superheroïna de la casa? Et proposem un repte Investiga quines coses del dia a dia de la casa fan sentir bé a les persones que viuen amb tu. Pensa com tu pots contribuir a millorar eixe … Read more

Jornades: Educació des del territori en Primària

Per a_francesconejero | 8 juny, 2020

Per a ser veritablement significatiu, l’ensenyament de les Ciències Socials i concretament de la Geografia a les aules de Primària requerix un enfocament pràctic i una major conscienciació de la importància que té el coneixement del propi territori on residix l’alumnat en la seua formació per a una ciutadania plena, activa i informada. Des del … Read more

Jornades: Educació des del territori en Secundària

Per a_francesconejero | 8 juny, 2020

Per a ser veritablement significatiu, l’ensenyament de les Ciències Socials i concretament de la Geografia a les aules de Secundària requerix un enfocament pràctic i una major conscienciació de la importància que té el coneixement del propi territori on residix l’alumnat en la seua formació per a una ciutadania plena, activa i informada. Des del … Read more

Repte Menú

Per a_francesconejero | 31 maig, 2020

El coronavirus… Es contagia a partir de gotetes que salen del cos d’una persona contagiada, principalment amb la seua tos. Per això, contagiats o no, hem de portar tots màscareta, perquè aquestes gotetes no arriben al nostre nas i la nostra boca. També hem d’evitar tocar-nos els ulls, perquè per ací també poden entrar. En … Read more

Curs online. Neuroeducació a l’aula d’infantil. Nivell avançat

Per a_francesconejero | 29 maig, 2020

La neuroeducació és una nova visió de l’ensenyament que es basa a aportar estratègies i tecnologies educatives centrades en el funcionament del cervell amb l’objectiu d’optimitzar el procés d’ensenyament i aprenentatge. En aquesta formació aprofundiràs en les bases neurofisiològiques en les quals s’assenten els pilars de l’aprenentatge en l’etapa infantil, en els àmbits motors, lingüístics, … Read more

Curs: Processos de detecció i resposta educativa en l’escola inclusiva

Per a_francesconejero | 29 maig, 2020

Vols millorar les teues competències per a treballar amb la diversitat i millorar la inclusió a la teua aula? En aquest curs t’ajudem a concretar respostes més adients per al desenvolupament integral de les competències de tot l’alumnat tenim en compte el context de l’aula i la seua realitat. Et facilitarem ferramentes per a donar … Read more

Full de ruta cap a la inclusió educativa: gestió directiva

Per a_francesconejero | 29 maig, 2020

El canvi d’un model d’integració educativa cap a un més inclusiu, és un del reptes clau del nostre sistema educatiu actual. Les noves disposicions normatives engeguen esta transformació de centres per a la inclusió, però tanmateix este procés necessita anar conjugat amb les estratègies pedagògiques, de gestió de centres i  de procediment administratiu escaients per … Read more

Ferramentes TIC en LliureX per a la inclusió

Per a_francesconejero | 29 maig, 2020

LliureX és el sistema operatiu lliure que des del 2004 ha estat present a tots els centres educatius públics del País Valencià. El fet de tractar-se de programari lliure fa possible la integració d’altres aplicacions en el propi sistema, així com la seua adaptació i personalització. Des dels seus inicis, LliureX ha tingut una especial … Read more

El projecte ROMA. Més enllà de l’Aprenentatge Basat en Projectes

Per a_francesconejero | 27 maig, 2020

En l’itinerari formatiu del treball per projectes al CEFIRE de València, una proposta de transformació del context escolar dins la inclusió amb premises com el desenvolupament d’estratègies per aprendre a aprendre, el treball cooperatiu, l’exposició de l’alumnat a la presa de decisions en situacions reals, el respecte a la diversitat i la convivència pacífica, entre … Read more

Programació didàctica basada en competències contextualitzades

Per a_francesconejero | 27 maig, 2020

Una proposta del professor Raül Solbes adreçada a ESO i Batxillerat, des de la inclusió educativa i la coherència en la concreció curricular. El caràcter competencial del currículum defineix la necessitat dels equips docents d’abastir-se d’eines per a la reflexió i la formació en la presa de decisions envers la programació, el treball per àmbits … Read more

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies