Jornades: Educació des del territori en Secundària

Per a ser veritablement significatiu, l’ensenyament de les Ciències Socials i concretament de la Geografia a les aules de Secundària requerix un enfocament pràctic i una major conscienciació de la importància que té el coneixement del propi territori on residix l’alumnat en la seua formació per a una ciutadania plena, activa i informada.

Des del CEFIRE de València, en col·laboració amb la Càtedra de Cultura Territorial Valenciana de la Universitat de València presentem aquestes Jornades Educació des del territori, en les quals analitzarem la relació entre el coneixement del medi físic i humà en què es desenvolupa la vida dels i les alumnes i les implicacions que aquell els suposa i suposarà com a ciutadans i ciutadanes. Al mateix temps, es fomentarà el debat sobre qüestions de política territorial entre els participants i es donaran a conéixer els recursos didàctics que la Càtedra ha elaborat i posa a disposició dels docents valencians.

Paraules clau: Àmbit Humanístic, Ciències Socials, Geografia.

[INSCRIPCIÓ]