LA XARXA EN GESTOR
La xarxa de centres per la sostenibilitat ja té presència institucional en GESTOR, la base de recursos per a la gestió i organització dels centres educatius (més informació al voltant del procés complet ací). El punt de trobada entre el professorat dels centres s’articula en torn del curs a distància “Treballant la sostenibilitat en xarxa”, … Read more
Xarrada Girls4STEM Family Rita Levi-Montalcini.
Xarrada Girls4STEM Family especial #Halloween recordant a Rita Levi-Montalcini. Dissabte 31 d’octubre 11:30h en directe des del Jardí Botanic via Youtube L’alumnat dels centres IES Gabriel Ciscar i IES Barri del Carme ens presentaran els vídeos que han elaborat amb el suport dels docents participants en el projecte #Girls4STEM sobre 6 de les nostres … Read more
Cap a una educació per a una ciutadania global, crítica i mobilitzada
Cap a quin model d’Educació per al Desenvolupament volem avançar en els pròxims 4 anys? Quins et semblen els agents educatius més rellevants? Quines són les claus per a involucrar a aquests agents educatius en els processos de transformació social que volem generar? Si el teu és l’educació compromesa amb l’aprenentatge i vols aprendre … Read more
Mathematics in Early Years Education. MEYE Project
MEYE (Mathematics in Early Years Education) is an Erasmus + KA203 project coordinated by CIFP Faitanar (Quart de Poblet). CEFIRE CTEM/ Conselleria d’Educació participates as a partner in the development of a Early Years Education teachers training course. The goals of the project are: Improve the training that professionals in Early Years Education have about the … Read more
Adapting Museums for educational Inclusive Goals (AMUSING)
Adapting Museums for educational Inclusive Goals (AMUSING) is an Erasmus+ KA201 project coordinated by Conselleria Educació-CEFIRE CTEM The visually impaired constitute a community at risk of social exclusion. Beyond the strict definition of visual impairment, or the percentage of vision loss of each individual, adequate training is crucial for the full social integration of this … Read more
- « Entrades anteriors
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 46
- Entrades següents »