Educació Matemàtica

L’aprenentatge més intens de les matemàtiques prové freqüentment de l’exploració amb problemes i materials que resulten interessants i motivadors a l’alumnat.

L’aprenentatge de les matemàtiques ha de generar la capacitat de fer ús de forma comprensiva i eficaç de les matemàtiques que s’aprenen en l’escola en una varietat de contextos, a més de l’escolar.

Aprendre a raonar (argumentar, explicar, justificar) i comprovar és una necessitat bàsica dels xiquets i xiquetes que els ajuda a entendre les matemàtiques.

L’estructuració progressiva del pensament i el desenvolupament de la capacitat de raonar permet començar a fer generalitzacions de manera natural.

Quan es contemplen les connexions en l’aula de matemàtiques s’eliminen les barreres que separen les matemàtiques que s’aprenen a l’escola de les que s’aprenen en altres contextos.

Des de l’àmbit us oferim formació en recursos didàctics per a l’aula en totes les etapes educatives. Una formació basada en la reflexió individual i col·lectiva sobre la pràctica docent en la que el model d’ensenyament i aprenentatge inclou l’ús de tot tipus de material com ara manipilatiu, digital, textos, projectes, experiències… on cal destacar l’ús didàctic de les TIC.

 

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies