Comunicat 5 juliol 2021

5 juliol 2021

Hola famílies,

degut a que quasi no hem rebut peticions de col·laboració amb l’Ampa tornem a fer una crida als pares, mares i tutors/es interessats i interessades en participar en la nostra associació. Teniu en compte que a la junta actual solament li queda un any i es renovarà per complet. Si no hi han noves incorporacions i gent amb ganes de col·laborar ens quedarem sense Ampa, cosa que no voldriem ningú😢😢.
Reenviem l’escrit que vos vam passar fa uns dies a traves de Facebook:

Com a AMPA del CEIP Botànic Calduch volem dirigir-nos a tots els pares i mares. Als nous, donar-vos la benvinguda i informar-vos; als qui ja formeu part d’este col·legi, recordar-vos la importància de tindre AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes).
Possiblement ja sabeu que l’AMPA és l’encarregada d’aportar, durant el curs, valors afegits a la quotidianitat dels nostres fills i filles. A més, manté una estreta relació amb la Direcció del col·legi en diverses tasques educatives i lúdiques. Així doncs, que el CEIP Botànic Calduch compte amb esta associació és molt positiu: la possibilitat de tenir Aula matinera, activitats extraescolars com els Premis literaris Sant Jordi, la Xocolatada de Nadal, la mona de Pasqua, la contractació de la xaranga per a Carnestoltes, el tradicional Concurs de paelles o la Festa de final de curs.
A nivell organitzatiu, l’AMPA també suposa obtenir representació en la FAMPA (Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes), poder gestionar subvencions i cursos gratuïts per a pares i mares. I, per descomptat, també dona la possibilitat de tenir representació en el Consell Escolar, la qual cosa afavoreix una major participació en el nostre centre.
Si volem que el nostre col·legi continue gaudint d’estes activitats, és necessari que hi haja una AMPA forta i, desafortunadament, ara només som cinc persones.
Ens falta, per tant, gent i ajuda.
Per tot açò, i sobretot pels nostres fills i filles, vos convidem a formar part de l’Associació de Pares i Mares d’Alumnes del CEIP Botànic Calduch, ja que l’actual junta causarà baixa acabat el pròxim curs 2021/2022.

Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres en l’adreça de correu:
apabotanic@gmail.com

Moltes gràcies