PRI3, PRI4, PRI5, PRI6 Mostra Internacional de Cinema Educatiu (MICE)

11 de febrer de 2019

L’alumnat dels grups de PRI3, PRI4, PRI5 i PRI6 participa en la visualització de curtmetratges presentats a la 7a edició de la Mostra Internacional de Cinema Educatiu.

Per iniciativa de la Regidoria de Cultura i Educació de Vila-real, l’alumnat ha gaudit, a l’Auditori Rafael Beltran Moner, de cinema fet en entorns educatius per alumnat de primària, secundària, batxillerat i universitari. A més a més, han projectat una sèrie de curts documentals, de ficció i d’animació dedicats al món de l’ensenyament fet per professionals.