Circular menjador inici curs 2018/2019

Vila-real, 13 de setembre de 2018

PPer al correcte funcionament del servei de menjador escolar per al present curs, cal que esteu assabentats de les següents normes:

• Horari:

• Setembre: De 13h a 15h.
      Tot l’alumnat podrà eixir a partir de les 14:30 h., sempre que vinguen a replegar-los, per la porta situada front al menjador.
      **NOTA: Les famílies que per algun motiu justificat tinguen que replegar els xiquets abans de les 14:30h, ho hauran de comunicar als responsables de menjador per facilitar l’eixida, ja que abans de dita hora no s’obrirà la porta.

• Octubre a maig: Dilluns a divendres de 12:30 a 15:30h

• Si algun/a alumne/a ha d’eixir del recinte escolar durant el temps de menjador, cal que vinga el/la pare/mare o adult autoritzat a replegar-lo, o be si l’edat ho permet, haurà de portar-ho per escrit i entregar el justificant al responsable del menjador o al director del centre.

• ALUMNAT FIX

Es considera alumnat fix aquell que es queda durant tot un mes. El preu per als comensals fixos és de 4,25€/dia.

SETEMBRE

63,75 €

GENER

80,75 €

ABRIL

63,75 €

OCTUBRE

89,25 €

FEBRER

85,00 €

MAIG

72,25 €

NOVEMBRE

89,25 €

MARÇ

JUNY

59,50 €

DESEMBRE

59,50 €

Els rebuts es cobraran cap al dia 10 de cada més. No es descomptaran dies per absències soltes, sols setmanes senceres degudament justificades i la part proporcional corresponent al menjar.
    Excepcionalment, el rebut del més de setembre es passarà finals setembre/principi octubre i el de juny a final de mes.

**En cas d’haver-hi dos rebuts pendents de cobrament i/o de cursos anteriors, no es pot continuar fent ús del servei.

• COMENSALS DIES SOLTS:
    Son comensals solts tots aquells que no es queden tot el mes. Tan sols s’admetran comensals en dies solts per un motiu justificat o de força major. Serà imprescindible fer el pagament al banc (4,25€/dia) i entregar el justificant al centre amb antelació suficient, com a mínim abans de les 10h del matí del propi dia.
    Dades compte Caixa Rural Vila-real Cajamar:

Entitat

Sucursal

DC

Nº compte

ES 04

2720000917

• ALUMNAT BENEFICIARI D’AJUDA ASSISTENCIAL DE MENJADOR ESCOLAR:

En funció de la quantitat becada, s’ha de satisfer la diferència de quantitat de la mateixa forma que la resta de comensals, mitjançant domiciliació bancària, facilitant les dades al centre, i així satisfer mensualment les quantitats corresponents.

Import de l’ajuda segons la puntuació obtinguda:

20 punts 4,25 € 19 punts 4,00 € 18 punts 3,50 €

17,16, 15, 14 punts 3,00 € 13 punts 2,50 € 12, 11, 10, 9, 8 punts 2 €

**L‘alumnat beneficiari ha d’assistir habitualment al menjador, des del 10 de setembre fins el 20 de juny, i en cas de decidir no assistir cal comunicar-ho al centre i reomplir la corresponent renúncia a l’ajuda.

**Trimestralment, haurà de passar per el centre per signar la justificació de l’ajuda assistencial.

• El menjador escolar és un espai del centre i com a tal es regeix per les mateixes normes de comportament i convivència, pel que caldrà tindre en compte que si aquestes no s’acompleixen es prendran les mesures escaients. que segons la gravetat anirà des de l’amonestació per part de la direcció del centre fins a negar-li el dret d’assistència al menjador en un període de temps o també l’expulsió temporal del centre si la gravetat dels fets fa que el Consell Escolar ho considere oportú.

• En cas de haver-hi qualsevol canvi en el menú, sempre ha de ser per prescripció mèdica, no per decisió de les famílies, I JUSTIFICAT AMB EL PERTINENT INFORME MÈDIC, amb els detalls i recomanacions de la intolerància.

• Cal confirmar l’assistència per a la resta del curs, d’octubre a maig, complimentant el full adjunt i tornant-lo als corresponents tutors/es.

Entregar fins al dimarts 25 de setembre de 2018.

• Horari d’atenció:

DILLUNS a DIVENDRES de 9 a 9:45h DIVENDRES de 12:30 a 13:30h (setembre/juny de 13 a 14h)

• Més informació (menús, justificants, normativa,…) a la web del centre i demés suggeriments i comunicacions al correu electrònic: 12004357@gva.es

Sol·licitud confirmació menjador curs 2018/2019