Carnestoltes 2017!!!!

Una de les dates que esperen amb molta il·lusió cada curs els xiquets i xiquetes és el tradicional carnestoltes, que a l’escola celebrem disfressant-nos i fent de la vesprada del divendres 24 de febrer una activitat diferent i lúdica.
Aquest curs hem triat un temàtica comú "Superherois en valors", fent un treball transversal amb la convivència al centre. Alguns cursos han triat a un superheroi de l’ampli ventall fantàstic de la nostra literatura i cinematografia, i altres han creat els seus propis, preparant a les classes i junt les famílies les tradicionals disfresses:

• Inf-3 anys: «Supercoco»
  • Inf-4 anys: «PJ Mask»
  • Inf-5 anys: «Capità i capitana Amèrica»
  • PRI-1/2: «Capità Planeta: aire, foc, terra, aigua»
  • PRI-3/4: « Supervalors: superamor, superamistat, superjusticia, superpau»
  • PRI-5: «Superaixetes»
  • PRI-6: «Tombatossals»

Després de la cercavila per les rodalies de l’escola, acompanyats per dolçaina i tabal gentilesa de l’AMPA de l’escola, i ja dins de l’escola, hem fet una desfilada al ritme de les bandes sonores dels personatges de cada curs.
Els i les mestres també han participat preparat el seu superheroi/superheroina "Superboti" en referència al nom de l’escola amb una divertida coreografia a ritme de "Hero" de Bonnie Tyler.

Per finalitzar la vesprada, mestres i alumnes hem ballat la coreografia que hem estat preparant al llarg de la setmana a les classes d’Educació Física i Psicomotricitat, a ritme del tema de Chayanne "Oye"

Una vesprada diferent i festiva que ens dóna energies per afrontar el que ens queda del 2n llarg trimestre del curs.

Des del centre volem donar les gràcies a la companyia de teatre local Scuraplats, que ens ha facilitat l’accés a la música del seu espectacle "Superaixetes" per ballar-la i inspirar als i les alumnes de PRI5 en les seues disfresses i ballar el "Gota a gota", com a manera de conscienciar-nos en l’ús responsable de l’aigua.

Des del centre enguany volem dedicar el carnestoltes a la nostra superheroïna Sara Castrillo, que tot i estar un temps sense poder vindre a l’escola, no s’ha vollgut perdre la celebració junt als seus companys i companyes i s’ha apropat al centre a participar de la festa. Se’ns dubte, tot un exemple de lluita constant per tornar a recuperar-se i vindre de nou a l’escola, donant-no a tots els que la coneixem una constant lliçó de ganes de viure i d’alegria i somriure permanent. Segueix lluitant superheroïna que ho vas a aconseguir!!!

Us deixem l’enllaç a les fotos de l’activitat

També teniu el resum del video al canal Youtube de l’escola