PRI6 Visita el campanar de l’esglesia major Sant Jaume

Tercera edició de la visita al campanar de l’esglèsia Major Sant Jaume, tot i que una setmana després de les Festes Fundacionals del Vila-real, al llarg de la qué des de l’escola es programen diverses activitats didàctiques per treballar aspectes relacionats amb la història, costums i tradicions de Vila-real.

El passat dilluns 6 de març, l’alumnat de PRI6 va visitar el campanar de l’església Arxiprestal, Major Sant Jaume, acompanyats del seus mestres. Com havien estudiat alguns personatges il·lustres de Vila-real, entre ells havien vist a l’escultor Josep Ortells, per la qual cosa, també van entrar a l’Església per vore el Crist Jacent, obra d’Ortells. El sagristà del temple, Pere, ens va obrir la Torre – campanar. Ens acompanyaven membres de l’associació «Amics de les campanes de Vila-real»   concretament Manolo Chabrera, Rabassa, Enrique Fortuño i Rafael Salvador. Després de pujar els 375 esglaons, van arribar dalt de tot i van admirar el poble.
Després van seguir les explicacions a la sala de campanes, on van conéixer el nom i els anys que se van fondre.

Una magnífica visita que va agradar a tots i totes les alumnes.

Des del centre volem donar les gràcies, tant a Manolo Chabrera, Rabassa, Enrique Fortuño i Rafael Salvador com als sagristà Pere per facilitar-nos la visita. Gràcies a tots per la vostra col·laboració!!!

Us deixem el resum fotogràfic i un xicotet vídeo de la visita