Aspectes a tindre en compte per al primer dia lectiu del curs 2016/2017

Arriba el setembre i comença un nou curs, i com ja va sent habitual els últims anys, carregat de novetats i canvis.

El que no canvia són les ganes que els i les xiquetes solen tindre de tornar a retrobar-se amb els seus companys, companyes i mestres. Encara que us sembre estrany, també els mestres tenim ganes de tornar a tindre les aules plenes i vore l’escola altra vegada plena vida, amb el seus sorolls habituals i amb les carreres i presses per els patis i passadissos.

Alguns aspectes a tindre en compte el primer dia seran:

• Entrarem formant fileres al pati, divendres ja entrarem directament a les aules.
  • L’alumnat de PRI1 que comença etapa, faran les fileres junt al menjador escolar on els esperaran les  seues mestres d’Educació Infantil.
  • L’alumnat d’Educació Infantil 3 anys s’incorpora progressivament, ja tenen les dates assignades.
  • El menjador escolar funciona des del primer fins l’últim dia lectiu, calia confirmar l’assistència o be al juny passat o en els dies previs al començament de curs.
  • L’alumnat sol·licitant de beca de menjador, haurà de comprovar al tauler d’anuncis del centre si és o no beneficiari, en cas que es publique el 8 de setembre.
  • L’alumnat de PRI1 i PRI 2, si encara no heu recollit el xec-llibre, el necessitareu per beneficiar-vos del programa Xarx@Llibres.
  • L’alumnat de PRI 3/4/5/6 que es va acollir al programa Xarx@llibres, teniu els lots de llibres a les corresponents aules, els/les tutores us lliuraran els fulls d’acceptació de les normes del programa i en tornar-lo signat us faran entrega dels llibres.
  • El material que heu abonat a l’AMPA, tant d’Educació Infantil com de Primària, ja està a les corresponents aules i/o es quedarà allí o els/les mestres el repartiran.

Recordeu que a la web del centre teniu tota la informació referent al centre: documents, tutories, fotos, menjador,…
Us esperem a tots i totes!!!