PRI 3 i 4 al Bioparc

El passat divendres 13 de maig, els grups de  tercer i quart de la nostra escola junt als seus mestres van anar d’excursió de fi de curs al Bioparc, en València.

Allí, els i les nostres alumnes van gaudir d’una visita guiada, per a conèixer i saber més de tots els espectaculars animals que viuen en aquest original parc  zoològic.

Aprofitant la visita, els mestres van poder relacionar els continguts acadèmics donats en classe de matèries com són les  ciències  naturals i socials amb uns recursos tan reals com són els animals i els distints ecosistemes representats en aquest parc.

En definitiva, va ser una jornada fabulosa, educativa i divertida que de segur els nostres alumnes no oblidaran en molt de temps.

Ací teniu un resum fotogràfic de la visita