Carnestoltes 2016 a l’escola

Ha arribat el carnestoltes i a l’escola ho hem celebrat disfressant-nos i fent de la vesprada del divendres 5 de febrer una activitat diferent i lúdica.
Cada curs ha preparat una temàtica relacionada amb el mon del cinema, preparant junt les famílies les tradicionals disfresses:

Inf-3 anys: «101 Dalmates»
Inf-4 anys: «Peter Pan»
Inf-5 anys: «Toy Story»
PRI-1: «El llibre de la Selva»
PRI-2: « El rei Lleó»
PRI-3: « Star Wars»
PRI-4: «Pirates del Carib»
PRI-5: «Mary Poppins»
PRI-6: «Aladín»

Primer hem fet una cercavila per les rodalies de l’escola, acompanyats per dolçaina i tabal gentilesa de l’AMPA de le’scola. Tot seguit, i ja dins de l’escola, hem fet una desfilada al ritme de les bandes sonores de les pel·lícules triades per cada curs.
Els i les mestres també han participat preparant una divertida coreografia a ritme d’Abba.
Una vesprada diferent i festiva que ha continuat a la plaça major del poble amb un espectacle organitzat per la coordinadora d’Ampes i l’Ajuntament.

Us deixem l’enllaç a les fotos de l’activitat

En breu acabem d’enllestir el video.