Carnestoltes 2016. Organització

CARNESTOLTES 2016
CIRCULAR INFORMATIVA

El proper divendres 5 de febrer, al llarg de la vesprada, de 15 a 17h  celebrarem el carnestoltes,  que aquest any girarà al voltant  del cinema, els diferents cursos han dedicat les seues disfresses a conegudes pel·lícules:

• Inf-3 anys:  «101 Dalmates»
  • Inf-4 anys:  «Peter Pan»
  • Inf-5 anys:   «Toy Story»
  • PRI-1: «El llibre de la Selva»
  • PRI-2: « El rei Lleó»
  • PRI-3: « Star Wars»
  • PRI-4: «Pirates del Carib»
  • PRI-5: «Mary Poppins»
  • PRI-6: «Aladín»

Programa:

• 15’20h (aprox.) CERCAVILA EXTERIOR: Una vegada els grups/classes estiguen preparats, eixirem del centre per la porta principal d’accés al c/Botànic Calduch i realitzarem la desfilada baixant pel c/ Sanchís Guarner, desprès c/ Corts Valencianes per tornar finalment al centre per C/Enric Valor. L’AMPA recolza l’activitat amb un grup de dolçaina i tabalet que ens acompanyarà durant el cercavila.
  • CERCAVILA INTERN: Una vegada acabat el cercavila i ja  dins del centre tot l’alumnat, els xiquets/es realitzaran el cercavila al pati central de l’escola per a què pugen vore tots els alumnes les disfresses dels grups. Les classes desfilaran individualment amb la música de les pel·lícules que prèviament han assajat. Recordem a les famílies que aquesta part és sols per als alumnes per a què puguen gaudir de la seua festa.

**Les famílies de l’alumnat usuari del servei de Menjador Escolar que vulguen emportar-se als xiquets i xiquetes per disfressar-los, o podran fer a partir de les 14:30h per tornar-los a les 15:00h

Al llarg de la setmana us anirem informant de les tradicionals consignes

Us deixem també la proposta de les AMPES dels col·legis de Vila-real per participar a la
Gran festa CARNESTOLTES ESCOLAR que tindrà lloc la mateixa vesprada a les17:30h a la Plaça Major.