Concert de Nadal amb la Banda Jove i cantant nadales pels carrers del poble

El cor escolar de l’escola junt al de la Unió Musical La Lira, ha començat amb les actuacions nadalenques participant de les iniciatives de la tercera edició del Festival Coral Ciutat de Vila-real.

Junt als grups, Nou cor de l’Escola Oficial d’Idiomes (València) i la Coral Polifònica a Capella (Navaixes), han participat al Cant al carrer, omplint de música nadalenca diferents espais de la ciutat, dinamitzant el centre i impulsant l’activitat comercial.

A més de participar als festivals nadalencs de l’escola, el cor té una nova cita amb les ja tradicionals actuacions nadalenques, com són el proper divendres 18 de desembre pel matí en horari escolar cantant al Centre d’Alzehime i per la vesprada al tradicional concert de Nadal, organitzat per l’Associació Cultural Socarrats, junt amb la Banda Jove de la Unió Musical La Lira de Vila-real, i la Coral Infantil de La Lira, en l’Auditori Municipal Rafael Beltrán Moner, a partir de les 19.30h.

Us deixem el cartell a sota per si voleu gaudir del concert.