Exposició d’art d’Infantil!

La passada setmana va estar oberta al públic la magnifica exposició d’art realitzada pels alumnes del cicle d’Educació Infantil de la nostra escola.

En l’exposició es va poder observar diferents obres de Miró, Klim, Gockle i Picasso realitzades pels alumnes mitjançant diferents tècniques plàstiques al llarg del curs.

Els diferents cursos d’Educació Primària amb el seu tutor/a han visitat l’exposició on han estat acompanyats per alumnes de les diferents classes d’infantil que els han anat explicant els diferents quadres i com els han realitzats. Ha sigut molt emocionat explicar als majors el que hem fet!!!

Estem molt contents per totes les visites que hem rebut dels nostres companys d’escola, dels nostres familiars i de tota la gent que ens ha vingut a visitar!!!

Moltes gràcies per la vostra visita!!!

Us deixem l’enllaç a les fotos de l’exposició