XVè FESTIVAL MUSICAL 4 i 5 de maig

4/5 MAIG 2015 10h
AUDITORI MUNICIPAL Rafael Beltrán Moner

Apreciats/des pares/mares:

Us informem de les noves dates del XVè Festival Musical, què per motius d’organització i seguretat, es realitzarà en dos torns:

• DILLUNS 4 DE MAIG Ed. Infantil / PRI-6B / PRI-4A
  • DIMARTS 5 DE MAIG Ed. Primària excepte PRI-6B i PRI-4A

Els dos dies l’alumnat eixirà de l’escola a les 9:10h, pel que preguem màxima puntualitat.

Ateneu les indicacions per anar entrant a l’auditori i ocupant la sala de butaques i la part superior.

En finalitzar l’acte, no mai abans, els pares i mares que vulguen replegar als seus fills/es (comunicant-ho prèviament als/les mestres), ho faran per la porta lateral de l’auditori (Av. Cedre). La resta d’alumnes tornaran al centre per continuar la jornada escolar.

Per motius organitzatius i de seguretat respecte l’aforament, a cada família se li repartiran 2 invitacions. Agrairíem que si alguna família no va a fer ús de les invitacions, les retorne al centre.

NORMES D’ASSISTÈNCIA A L’AUDITORI

1. El públic es situarà a la part posterior del pati de butaques i a la part de dalt.(seguiu les indicacions)
  2. No hi ha que interrompre als alumnes, estan “a classe”.
  3. Sense SILENCI no hi ha un bon espectacle.
  4. A la sala no es pot menjar ni beure.
  5. Respectem totes les actuacions.

Vila-real, 24 d’abril de 2015

Els i les mestres del centre