L’esperat acte de l’autora Mª Jesús Bolta

Ahir dijous 23 d’Abril vam tindre l’oportunitat, tant l’alumnat com els mestres, de poder conèixer a l’autora del llibre «Mira quina estrella»  de Maria Jesús Bolta.
L’alumnat, porta mesos treballant aquest llibre, fent fitxes per cada capítol, portades, assajos per a rebre a l’autora i treballs de dibuix referent al text.

L’aula de música estava decorada amb infinits dibuixos fets per l’alumnat, lletres que deien «Mira quina estrella» Mª Jesús Bolta.

Els xiquets van estar expectants escoltant el començament de la historia.
L’autora ens va explicar com va surgir la idea d’escriure el llibre i què li va passar per a decidir parlar d’una estrella i una xiqueta. Van quedar captivats amb la seua màgica explicació . Seguidament van fer totes les preguntes.

Finalment els xiquets li van donar un obsequi com a mostra d’agraiment.

Mª Jesús, pacientment, ens va firmar els quasi 100 llibres de «Mira quina estrella» .

Els alumnes van gaudir de l’acte i de la pressència de l’autora tant com ella de l’interés i espontaneitat dels nostres xiquetes i xiquets.

Moltes gràcies per la teua visita Maria Jesús!!!