Graduació infantil 5 anys

Aquesta setmana els alumnes d’infantil 5 anys han realitzat la festa de graduació per festejar el seu pas a primària el proper curs i acomiadar l’etapa d’infantil que deixen.

Han estat tres anys on aquests xiquets i xiquetes han crescut, han après a compartir amb els companys, han viatjat a través dels contes, s’han il·lusionat amb els diferents projectes de treball, viatjant a l’espai i a Àfrica, s’han convertit en lleons, dinosaures… i descobert personatges fantàstics com els vampirs, jugant amb lletres i nombres, aprenent a llegir i a escriure poc a poc, a pensar i a escoltar,… cantant cançons, recitant endevinalles, treballant amb els ordinadors, desenvolupant la seua creativitat amb la pintura, aprenent anglès, … i sobretot han aprés a estimar la seua escola.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos de la festa

En breu estarà disponible el video

Fa tres anys que van iniciar entre plors aquest meravellós viatge acompanyats per les seues mestres Verònica i Rosa, que ara els acomiaden amb una barreja de sentiments que van des de la tristor a l’alegria, a l’orgull pel treball realitzat i l’agraïment pel recolzament i suport que han trobat. Donar les gràcies a les dos tutores i també a la resta de mestres del cicle d’infantil. I gràcies als pares i mares per la confiança, el recolzament i la vostra participació.