El cor escolar

El dilluns 16 de juny va ser un dia molt especial per als cantors i cantores del nostre Cor Escolar.

Després de les nostres classes ens vam desplaçar en autobús a Castelló al col∙legi Ellian’s School on celebraven el dia de la música, per participar en un festival a benefici d’ ASPROPACE.

En arribar ens esperaven per dinar tots junts i fer jocs. A les 15:00 passaren a l’auditori del centre per veure les actuacions dels alumnes més menuts que estudien violí, piano, clarinet o trombó.

Quan van finalitzar les actuacions dels més xicotets, ens va tocar assajar, juntament amb els components del cor del col∙legi Ellian’s School les dues cançons que cantaríem tots plegats en el festival.

Ara tocava esperar que foren les 17:00 i que començaren les actuacions que tenien preparades els companys de Castelló, mentre ens relaxàvem jugant en el bonic pati del col∙legi. El festival arribava a la fi amb l’actuació del nostre Cor Escolar que en aquesta ocasió va cantar “Hola”, “Capritx per a tres veus” i“Mare vull casar­me”. El colofó va ser la interpretació conjunta de “ Balls de Plaça” i “Fil de Llum”, aquesta última cançó, acompanyats al piano per Araceli Batalla, professora de cant, cor i piano del Ellian’s School.

Moltes gràcies als organitzadors per tan bona acollida i fins properes ocasions!

Cliqueu a la foto per veure el resum visual de l’activitat