El cor a la IV Trobada Musical Escolar de Vila-real

El passat dijous 12 de juny el Cor Escolar Botànic Calduch va participar en la VI Trobada Musical Escolar, organitzada pels mestres de música de les Escoles Públiques de Vila­real.

En aquesta ocasió van ser agrupacions de 7 col∙legis les que actuaren en directe aportant ritmes, cançons i melodies; a més a més l’escola d’Educació Especial La Panderola ens va arribar al cor amb un flashmove molt entranyable en el que havien participat tot l’alumnat i personal del seu centre. Ací el teniu

El moment més esperat de la Trobada, és quan cantem tots junts la cançó preparada per a tant musical esdeveniment i ens acompanya un grup musical en directe, que no és altre que el format pels nostres mestres de música. La cançó d’enguany ha sigut La Flama d’ Obrint Pas.

Ara a per la VII!

Us deixem un resum fotogràfic de la trobada