Jornada d’atletisme escolar

Al voltant de tres-cents xiquets i xiquetes de les escoles de Vila-real, han participat en la Jornada d’Atletisme que el Servei Municipal d’Esports ha organitzat dins del Campionat Multiesport Escolar 2014-2015 parc de la Maiorasga. Repartits en categories, prebenjamí, benjamí i aleví, han gaudit d’un matí esportiu demostrant les seues habilitats en proves de velocitat, llançament de pes i relleus.

Cal felicitar a tots i a totes per l’esforç i esportivitat demostrada al llarg de totes les proves, donar l’enhorabona als i les guanyadores, però especialment a Úrsula (PRI6) que ha guanyat les proves de velocitat i llançament de pes, i també a Gerard (PRI2) guanyador de llançament de pes, i Jairo (PRI2) i Ferran (PRI1) que han fet podium en velocitat.